loading...
همه چیز از همه جا
محمد ناصری بازدید : 1 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

یه داداش کوچیکم (6 سالشه) تو یه فرشته کوچولویی! میگه نه, من یه خدام !!!!!
داداشه خود بزرگ بینه من دارم؟؟


بچم دو سالشه الان یه ماهه به من میگه دایی محسن :|
نه دایی داره نه محسن داریم !!! امکان داره آدم تو این سن توهم بزنه ؟ :(
فک و فامیله داریم؟


خواهرم تقلب نوشته اومدن ازش بگیرن تقلبو جوییده قورت داده !!!!
خواهرم :))
مراقب :|
بقیه =))
فک و فامیله داریم؟



یکی از فامیلامون خیلی سال پیش که راهنمایی بود موقع امتحانا تقلب نوشته بود تو برگه های کوچیک با خودش برده بود سر جلسه،یکی از سوالا اومده بود فامیله تنبلو خجسته من حال نداشته جوابو بنویسه،برگه تقلبشو چسبونده بود به برگه امتحان جلوی سوالشم نوشته بود جواب ضمیمه شده،معلمشم فهمیده بود تقلب کرده انداخته بودتش،یه همچین فامیلای فراخ و داغانی دارم من:))
فک و فامیله داریم؟


بابام نمونۀ بارز یک موجود دهن سرویس کن هست. یهو ساعت پنج صبح میاد بالا سرت چراغو روشن میکنه بعد کولرو خاموش میکنه میره.

داره رعدوبرق میزنه مامانم میخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه..
میگه وای چه رعدو برقی نکنه برق بگیرتم تو پاشو برو
من :|
مامانم :)
خواهرم :O

من سره راهیم میدونم :(
فک و فامیله داریم؟


نشسته بودم یه هو مامانم از آشپزخونه اومد، بی مقدمه شروع کرد درباره فلفل صحبت کردن که: میدونستی فلفل لاغر میکنه و ضد سرطانه؛ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهای خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد 
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته، ریخته تو (شاممون). 
ینی همچین مامان توجیه کننده ای دارم من!
فک و فامیله داریم؟


بابام منو رسونده دانشگاه موقع پیاده شدن بهش میگم تو که باید دور بزنی و بری\" منو هم اون طرفه خیابون پیاده کن. میگهلازم نکرده خودت برو اون طرفه خیابون شاید یه ماشین بهت زد 120 میلیون به جیب زدیم!!!!!!!!!!!! بابای نگرانه داریم؟؟؟؟ فکو فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بخاطر بحث و جدل با مامانم دو روزه تو خونه اعتصاب غذا کردم. مامانم هرشب تا ساعت یک و نیم بیدار می مونه که من نرم سر یخچال :).فک و فامیله داریم؟


خالم کفش پاشنه بلند پوشیده قدش شده 60 متر! بهش میگم سلام مارو هم به خدا برسون! راستی خدا چه شکلیه؟
داییم شروع کرده فلسفه بافتن:خدا نه شکل داره و نه دیدنیه و نه شنیدنی! قابل درک هم نیست با این عقل و....
یعنی یه همچین دایی خداشناسی داریم ما!

 

 

مادر شوهر(عکس آخر خنده)

 

عکس نوشته های دلنشین و مفهومی 92

 


برچسب‌ها: خنده بازار, مطلب باحال, خنده دار, فک و فامیله داریم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من محمد ناصری هستم.مدیر این سایت................امید وارم از پست ها خوشتون بیاد.......راستی عضو شین ها!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان فصل کدام تیم است؟؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 49